Літній оздоровчий період

 

СХВАЛЕНО                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ                                                           

 засіданням  педагогічної ради                                   Директор закладу                                                                     

 закладу дошкільної освіти                                         дошкільної освіти «Берізка»                                                                                                                                

(протокол №  5 від 29.05.2025 )                                  _______ Крістіна МАНЗА                                                                           

 

                                                                                     

                  

                                      

 

 

 

ПЛАН  РОБОТИ

ЦАРИЧАНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «БЕРІЗКА»

ЦАРИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

на літній оздоровчий період 2025


 

ЗМІСТ

 

І. Діяльність структур колегіального управління:

1.1. Педагогічні ради

1.2. Загальні збори трудового колективу

1.3. Рада з харчування

1.4. Рада з охорони праці

ІІ. Діяльність методичного кабінету

2.1.Методична робота з кадрами.

Підвищення педагогічної майстерності працівників ЗДО

2.2.. Конкурси-огляди

2.3. Тематичні тижні

2.4. Система моніторингу якості освіти

ІІІ. Адміністративно-господарська діяльність

3.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов.

3.2. Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу.

3.3. Інструктажі з питань ОП та БЖД.

ІV. Організаційно-педагогічна діяльність

4.1. Взаємодія з батьками.

V. Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

5.1.Вивчення стану організації освітнього процесу

5.2. Вивчення процесів функціонування

5.3.Вивчення  питань з охорони праці, пожежної безпеки, ТБ та ЦЗ

Додатки:

1.  Медико-профілактичні та оздоровчі заходи.

2. План роботи на літній період 2025 з фізкультурно-оздоровчої роботи

3. Свята та розваги

 

 

 

 

 

 

 

     ЗАВДАННЯ НА НОВИЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 2025 РОКУ

 

 

 

1. Створити умови для інтегрованого розвитку дітей через ігрову діяльність на свіжому повітрі.

2. Формувати в дошкільників  стійкі навички безпечної поведінки в природі та соціумі  з урахуванням умов воєнного стану.

3. Продовжувати забезпечувати систематичну психологічну допомогу та емоційну підтримку всім учасникам освітнього процесу. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. ДІЯЛЬНІСТЬ СТРУКТУР КОЛЕГІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ:

1.1. ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітки

І. Педрада  -  «круглий стіл»

«Новий навчальний рік – нові пріоритети»    (настановча)

серпень

Директор ЗДО

 

 

 

 

 

 

 

аналіз

 

 

 

 

 

 

 

педагогічні знахідки

 

 

 

 

педагогічне спілкування

 

 

 

 

 

довідка

 

 

 

 

  хвилинки

презентації

 

 

 

інформаційні анонси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Про обрання секретаря педагогічної ради на 2025/2026 навчальний рік

 

2. Діяльність педагогічного колективу за минулий  2024/2025 навчальний рік. Визначення пріоритетних напрямків педагогічного процесу на 2025/2026 н. р.

 

3.Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО «Берізка»  на 2025/2026 навчальний рік

 

4. Обговорення  науково-методичної проблеми закладу, окреслення труднощів її реалізації та обмірковування шляхів розв’язання

 

5.Підведення підсумків конкурсу – огляду  на найкращу групу у підготовці до нового навчального року

 

5.Представлення плану роботи творчої групи закладу.

 

6. Організаційні питання початку навчального року:

• визначення програм,  видів та форм планування;

• моніторинг якості освіти;

• обговорення компонентів для комплексного само оцінювання відповідно ВСЗЯО;

затвердження режиму роботи ЗДО в умовах воєнного стану;

• стан укриття та дотримання алгоритму дій за сигналом «Повітряна тривога»;

• робота  гуртків закладу;

• затвердження розкладу   організованої освітньої діяльності дошкільників та розпорядку дня дітей;

• підвищення фахової майстерності педагогів ЗДО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор

 

 

 

 

Директор

 

 

 

 

 

 

 

педагогічний колектив

 

 

 

 

директор, вихователь-методист

 

 

 

вихователь-методист

 

 

 

 

вихователь-методист

 

 

директор, вихователь-методист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

наради при директорові

1. Про хід оздоровлення  в 2025 році та організацію дитячого харчування в літній період.

 

2. Про безпеку життєдіяльності та зміцнення здоров’я дітей під час воєнного стану.

 

3. Про підготовку до нового 2025/2026 навчального року.

   червень

 

 

 

   

 

    липень

 

  

 

 

 серпень

директор, вихователь-методист

 

1.2. ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітки

І

1.Звіт директора ЗДО  про роботу у 2024/2025 навчальному році.

2. Обговорення перспектив та планів розвитку ЗДО згідно стратегії закладу. Визначення найбільш пріоритетних завдань для досягнення успіху в роботі ЗДО на майбутній навчальний рік.

 

3.Звіт з охорони праці

 

 

4. Про підготовку та проведення ремонтних робіт та забезпечення благоустрою ЗДО

червень

Директор ЗДО

 

 

Директор,

вихователь-методист

 

 

 

 

 

директор

 

 

 

директор, завгосп

 

1.3. РАДА З ХАРЧУВАННЯ

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

самоосвіта

Ознайомлення:

·     із законодавчою та нормативною базою щодо харчування дітей в ЗДО;

·     з публікаціями в періодичній пресі та спеціальній літературі щодо харчування дітей в ЗДО

по мірі надходження

директор

 

моніторинг

Виконання перспективного меню та норм  споживання продуктів харчування подекадно та щомісяця

щомісячно

директор, сестра медична старша

 

аналіз

Виконання норм та вимог щодо харчування дітей в ЗДО

щомісяця

сестра медична старша

 

 

Відвідування всіх прийомів їжі дітьми з метою виявлення рівня апетиту при вживанні страв

щотижня

директор, сестра медична старша

 

контроль

·        ведення документації з харчування відповідальними особами;

·        дотримання принципів та стандартів НАССР;

·        дотримання технології приготування страв;

·        дотримання вимог особистої гігієни працівниками причетними до харчування дітей у ЗДО;

·        дотримання вимог особистої гігієни працівниками причетними до харчування дітей у ЗДО;

·        культура споживання їжі дітьми під час організації харчування у групах;

·        санітарно-гігієнічний стан місць харчування дітей;

·        дотримання вимог щодо харчування працівників;

·        дотримання техперсоналом правил миття посуду під час організації харчування у групах;

·        дотримання норм зберігання добових норм;

·        реальний стан складського обліку продуктів харчування у коморі та їх зберігання;

·        за виконанням зауважень  структур, що стосується харчування

щомісяця

 

 

директор,

сестра медична старша

 

презентація роботи

Звіт по харчуванню

червень

директор ЗДО

 

1.4. РАДА З ОХОРОНИ ПРАЦІ

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

Хвилинки презентації

Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативними документами, в яких висвітлюються питання охорони життя і здоров’я дошкільників та ОП в умовах воєнного стану

щомісяця

директор ЗДО

 

контроль

Систематичне здійснення контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників.

Червень-серпень

директор ЗДО, завгосп,

 

 

Проведення інструктажів з персоналом з питань охорони праці та дотримання ТБ  на робочих місцях, інструктажів з ПБ та інструктажу щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру

червень-серпень

директор

 

контроль

Дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, виконання посадових інструкцій та інструкції щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру

 

директор

 

 

Розгляд питання щодо попередження дитячого травматизму влітку в ЗДО на педагогічних годинах

червень

вихователь-методист

 

практичні навчання

Проведення повторного практичного навчання працівників ЗДО  з цивільного захисту та пожежної безпеки

червень

директор

 

 

Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань безпеки серед батьків вихованців та охорони праці – серед працівників ЗДО

упродовж літнього періоду

 

директор

 

 

 

 

 

ІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

2.1. МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

ПІДВИЩЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ  МАЙСТЕРНОСТІ  ПРАЦІВНИКІВ  ЗДО

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

педагогічна година

1. Актуальні питання та основні вимоги до організації освітнього процесу влітку в умовах воєнного стану.

2. Психологічний супровід  та безпека всіх учасників освітнього процесу

червень

 

 

липень

директор

 

консультації

- «Освітня взаємодія з дітьми в літній період»

- «Зміцнення здоров'я дошкільників засобами ігрового стретчингу»

- «Ігрова діяльність, дитяче експериментування і STREAM-освіта у ЗДО»

червень-серпень

 

директор, вихователь-методист

 

панорама ідей

«Які фізкультурно-оздоровчі заходи планувати в літній період?»

червень

вихователь-методист

 

семінар

«Здоров’я та дошкільне виховання в літній період»

липень

вихователь-методист

 

майстер-клас

«Засоби невідкладної психологічної самодопомоги в умовах війни»

серпень

вихователь-методист,пр. психолог

 

психологічна шпаргалка

«Психологічна допомога під час воєнних  дій»

липень

 

практичний психолог

 

Семінар-практикум

«Психолого-педагогічний супровід  дітей

під  час війни»

червень

вихователь-методист, практичний психолог.

 

педагогічна допомога 

«Швидка методична допомога в літній період»

липень

вихователь-методист

 

         

  2.2. КОНКУРСИ-ОГЛЯДИ

 

конкурс-огляд

Підготовка груп до нового навчального року

серпень

директор, вихователь-методист

 

конкурс-огляд

«На краще створення умов для організації ігрової діяльності з водою та піском»

Червень

вихователь-методист

 

2.3.ТЕМАТИЧНІ ТИЖНІ

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

 

 

 Тиждень безпеки «Безпечне літо»

 Тиждень спорту «У здоровому тілі - здоровий дух»

 Тиждень води «Чарівний світ води»

Тиждень України «Я – маленький українець»

 

червень

 

червень

 

 

липень

 

серпень

вихователь-методист

 

                                                                         

2.4. Система моніторингу якості освіти

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примі

тка

Оперативний контроль

 • готовність вихователя до робочого дня;

• виховання культурно-гігієнічних навичок і навичок самообслуговування;

• наявність, безпека та естетичний вигляд виносних іграшок;

• санітарний стан ігрових майданчиків;

• дотримання режиму дня та відповідність одягу температурному режиму;

• робота вихователів з питань охорони життєдіяльності дітей;

• якість приготування їжі та норми її видачі на групи

червень-серпень

директор, вихователь-методист

 

спостереження

Організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти у закладі та укритті під час повітряної тривоги.

червень-липень

директор, вихователь-методист

 

індивід. бесіда з педагогом

Стан ведення ділової документації

червень-серпень

директор, вихователь-методист

 

вивчення планування, індивід. бесіда з педагогом

Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу

червень-серпень

директор, вихователь-методист

 

Вибірковий контроль

• організація фізкультурно-оздоровчої роботи влітку;

• робота з попередження дитячого травматизму;

червень-липень

директор, вихователь-методист

 

опитування, анкетування

Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

червень-серпень

директор, вихователь-методист

 

опитування, анкетування

Налагодження співпраці з батьками, працівниками закладу дошкільної освіти

червень-серпень

директор, вихователь-методист

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

 

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

3.1.Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов

 

Створення комфортних, безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці:

- улаштування ігрових майданчиків та території  закладу дошкільної освіти;

-  проведення поточного ремонту всіх групових приміщень та кабінетів;

- ремонт та фарбування обладнання на території закладу;

- Систематичне обстеження території ЗДО з метою ліквідації отруйних рослин і грибів, забезпечення своєчасного покосу трави і бур’янів, прибирання сміття, догляду за городом та квітником тощо;

- поновити розмітку на доріжках для проведення фізкультурно-оздоровчої роботи;

- створення предметно-просторового розвивального середовище, яке відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них різних видів компетенцій

червень-серпень

Директор, завгосп

 

 

3.2. Інструктажі з питань ОП та БЖД

1. Проведення  інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій та в умовах воєнного стану

2. Проведення навчання з охорони праці.

3.Ознайомлення всіх учасників освітнього процесу з нормативними документами, в яких висвітлюються питання охорони життя і здоров’я дошкільників в умовах воєнного стану.

червень

 

 

 

 

 

 

червень

 

по мірі надходження

 

 

3.3.Санітарно просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу

1. Проведення інструктажу з працівниками закладу на тему: «Дотримання санітарних норм в укритті».

2. Систематичне ведення обов’язкової медичної документації щодо питань просвітницької роботи.

3. Санітарно-просвітницька робота  (додаток 1)

4. Дотримання протиепідемічного режиму

червень

 

 

 

 

протягом літнього періоду

 

 

 

 

 

сестра медична старша

 

 

 

                     ІV. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

4.1.Взаємодія з батьками

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

консультація

- «Безпека дітей влітку»;

 - «Налагоджуємо взаємодію з батьками щодо літнього оздоровлення дошкільнят»         

       

червень-серпень

Директор, вихователь-методист

 

настановчі  батьківські збори

«Чи потрібен дитині садок?

Вперше до садочка»

серпень

Директор

 

Педагогічні анонси

Інформування батьків за допомогою використання  сучасних цифрових технологій, а саме: застосування QR кодів, та телеграм каналу 

 

упродовж літнього періоду.

практичний психолог, вихователь-методист

 

Анкетування

·    «Про роботу ЗДО в літній період» (підсумок)

·    «Ваші пропозиції для роботи з дітьми на новий навчальний рік»

серпень

 

серпень

практичний психолог, вихователь-методист

 

Психологічна підтримка для батьків

«Корисні матеріали з психологічної підтримки»

червень

практичний психолог, вихователь-методист

 

тематичні виставки робіт батьків та дітей

·    «Літо - літечко» -

(виставка малюнків);

·    «Прапор моєї країни»

(роботи з покидькового матеріалу);

протягом літнього періоду

вихователі

 

флешмоб

«Ми живемо на Україні, ми дуже любимо її»

червень

вихователь-методист, вихователь

 

трудовий десант

акція «Благоустрій території ЗДО»

червень

директор

 

 

 

V. ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

5.1. Вивчення стану організації освітнього процесу:

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

тематичне

1. Про стан роботи  по оздоровленню дітей в ЗДО,  використання сучасних підходів до оздоровлення дітей.

2.  Про стан адаптації дітей раннього та молодшого дошкільного віку до умов ЗДО

липень

 

 

 

 

серпень

директор, вихователь-методист

 

 

практичний психолог

 

підсумкове

1. Готовність до навчального року

2. Сформованість культурно-гігієнічних навичок у дітей

серпень

 

 

липень

директор, вихователь-методист

 

оперативне

1. Ведення ділової документації педагогами

2. Готовність педагогів до робочого дня

3.  Проведення режимних моментів.

4. Організація освітнього процесу

5. Дотримання правил безпеки життєдіяльності

8. Наповнення групових осередків

Вибірковий контроль:

1. Дотримання правильного розпорядку дня, питного та повітряного режиму.

2. Зміст освітньої роботи у години ранкового прийому.

3. Доцільність використання природних умов під час організації самостійної діяльності на прогулянках.

 

вихователь-методист

 

директор, вихователь-методист

директор

 

директор, вихователь-методист

директор,

вихователь-методист

директор

 

директор

вихователь-методист

 

5.2. Вивчення процесів функціонування

 

 

 

 

 

 

Вивчення питань з організації харчування дітей

 

- дотримання принципів організації харчування за системою  НАССР в ЗДО;

- якість продуктів харчування і продовольчої сировини під час отримання від постачальника;

- дотримання строків реалізації продуктів харчування і продовольчої сировини. Товарне сусідство;

- дотримання технології приготування страв. Вихід і якість страв;

- культура харчування дітей;

- дотримання вимог зберігання продуктів харчування і продовольчої сировини;

- виконання норм харчування, врахування його під час складання меню;

- відповідність об’єму страв для дітей у групах. Обсяг відходів їжі у групах;

- ведення документації щодо харчування дітей;

- забезпеченість харчоблоку мийними, дезінфікуючими засобами, наявність сертифікатів їх якості;

- розподіл їжі за калорійністю;

- дотримання правил особистої гігієни працівниками харчоблоку;

- дотримання техніки безпеки під час роботи;

- виконання графіку поточного прибирання на харчоблоці;

- дотримання режиму харчування дітей у всіх групах, порціювання страв;

- видача страв на групи помічникам вихователів при наявності відповідного посуду, спецодягу;

-  відбір та зберігання добових проб;

- повнота закладки продуктів під час приготування страв;

- наявність продуктів харчування і продовольчої сировини у коморі;

Урізноманітнення харчування, включення в меню достатньої кількості овочів та фруктів

червень-серпень

директор ЗДО, сестра медична старша

 

5.3. Вивчення  питань з охорони праці, пожежної безпеки, ТБ та ЦЗ 

 

 

 

 

 

- ведення документації з охорони праці;

- виконання інструкції з охорони життя та здоров’я дітей, правил ТБ на робочому місці;

- виконання заходів з охорони праці;

- проведення інструктажів з охорони праці;

- виконання заходів з електробезпеки;

- проведення інструктажів з пожежної безпеки;

- виконання заходів з пожежної безпеки;

- виконання заходів з щодо діяльності закладу дошкільної освіти «Берізка»                                                                         на період дії воєнного стану в Україні;

- виконання заходів з ЦЗ.

червень-серпень

 

 

 

директор ЗДО, завгосп

 

 

 

директор ЗДО, завгосп

 


 

Додаток 1

 

Медико - профілактичні та оздоровчі заходи:

1. Проведення антропометричних вимірів, маркування меблів; маркування столів, ліжок тощо.

2. Приймання участі в розробці системи загартування для дітей різних вікових груп:

• повітряні ванни (у полегшеному одязі з поступовим роздяганням до трусиків):

- молодші групи – тривалість від 1хв до 20хв;

- середні групи  –  тривалість від 1хв до 30хв;

- старші групи  –   тривалість від 1хв до 40хв.

(тривалість прийому повітряних ванн щоденно збільшувати на 2хв для дітей другої групи здоров’я (ослаблених); тривалість світло-повітряних ванн починати з 1 хв. і збільшувати кожні 2 дні на 1хв);

• ходіння босоніж у приміщенні, на вулиці (по траві, піску, землі, глині, гравію) в кінці прогулянки;

• оздоровчий біг (наприкінці прогулянки);

• дихальні вправи на свіжому повітрі (релаксація);

• гімнастика пробудження під класичну музику з елементами самомасажу;

• полоскання порожнини рота з поступовим зниженням температури води;

• вмивання та миття рук до ліктів прохолодною водою,

• миття ніг після прогулянки.

Проведення контролю:

- за станом захворюваності дітей;

- за якістю харчування дітей;

- за організацією та проведенням різних оздоровчих процедур;

- за дотриманням температурного та питного режиму;

- за дотриманням вимог до одягу та взуття дітей;

- за дотриманням санітарно-гігієнічних норм під час загартовуючих процедур;

- за дотриманням графіків провітрювання приміщень, дезінфекції, обробленням рук деззасобами тощо.

Просвітницька робота:

проведення консультацій для педагогів і батьків  щодо:

- з працівниками харчоблоку:  «Дотримання всіх принципів та вимог за  системою НАССР»;

- з батьками: «Правила дотримання режиму дитячого садка в умовах воєнного стану»;

- з помічниками вихователів: «Протиепідемічні заходи в групових осередках»;

-  з вихователями : «Надання першої допомоги при сонячному і тепловому ударі»

виготовлення санітарних бюлетенів:

- «Корисні овочі для малят»;

- «Гострі кишкові захворювання та харчові отруєння: як запобігти?»;

- «Календар дитячих щеплень» та ін..

3. Проведення бракеражу готової і сирої продукції, контролю наявності добових проб страв.

4. Проведення аналізу виконання норм харчування дітей у літній період.

5. Огляд дітей щодо виявлення педикульозу, грибкових та інших захворювань шкіри.

6. Подання інформації про результати літнього оздоровлення дошкільників у відповідні інстанції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                   Додаток 2

 

План роботи на літній період 2025  з фізкультурно-оздоровчої роботи

 

п/п

Зміст роботи

Термін

група

1

Ранковий прийом дітей на свіжому повітрі

 

щоденно

всі групи

2

Ранкова гімнастика на майданчику

 

щоденно

всі групи

3

Заняття

 

щоденно

всі групи

4

Піші переходи(по території закладу)

1 раз на тиждень

починаючи з ІІ молодшої групи

5

День здоров’я

остання п’ятниця місяця

всі групи

6

Спортивне свято «Ми дужі та сміливі».

 

червень

всі групи

7

Спортивна розвага  «Кольорове літо»

червень

середня і старша групи

8

Малі олімпійські ігри

липень

ІІ молодша, середня та старша групи

9

Спортивна розвага «Вміємо розважатися ».

 

серпень

молодша група

10

Розвага «Поклик джунглів»

серпень

старша група

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Додаток 3

 

                                             

Свята та  розваги

 

 

1.

 

 

 Свято «Літо Літечко»

 

02.06.2025

вихователь – методист,

вихователі груп

2.

Музично-спортивна розвага

«З піснею весело крокувати»

Червень

музичний керівник,

інструктор з фізичного виховання,

вихователі груп

3.

Пісенний конкурс

«Заспіваймо пісню про Україну»

Червень

музичний керівник,

вихователі груп

4.

Розвага «Веселимося, граємось – літечко вітаємо» 

Липень

вихователі груп

5.

Конкурс дитячих талантів «Ми діти твої, Україно!»

Липень

вихователь-методист,

музичний керівник, 

вихователі груп

 

6.

 

Флешмоб до Дня Прапора

Серпень

музичний керівник,

вихователі груп

7.

Концерт талантів

Серпень

музичний керівник,

вихователі груп

 

 




























































Літній період особливо сприятливий для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку, загартування дитячого організму. Літню роботу з дітьми в закладі дошкільної освіти називають оздоровчою. Цим визначається її основна мета і завдання. Важливо всесторонньо використати сприятливі для зміцнення здоров’я дітей умови літнього часу і добитися, щоб кожна дитина зміцніла і загартувалася.

Основним пунктом в режимі дня є виконання комплексу фізкультурно-оздоровчих заходів: щоденна ранкова гімнастика та гімнастка після сну, фізкультурні заняття, розваги, спортивні свята, «доріжки здоров’я»… Влітку проводяться повітряні ванни, сонячні ванни і загартування водою.

Літній період – найблагодатніший для фізичного розвитку дітей. Саме влітку такі природні фактори, як сонце, повітря та вода найефективніше впливають на організм людини, зміцнюють здоров’я та підвищують працездатність. Усі ці фактори використовуються як самостійні заходи загартування дитини.

                                                                                  









                                                                                                                    Затверджую: Директор                                                                                                                    Царичанського

закладу дошкільної освіти «Берізка»

___________Манза К.О.

 

 

 

План

Царичанського закладу дошкільної освіти «Берізка» Царичанської селищної ради

на літній оздоровчий період 2024 року

 

 

    

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                    СХВАЛЕНО:

                                                                                        Рішенням педради Царичанського ЗДО

                                                                                                         протокол №4 від 29.05.2024р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               Царичанка

 

 

 

 

 

З метою забезпечення належних умов організації та проведення дитячого оздоровлення та відпочинку, освітньої роботи з дошкільниками, колектив ЗДО в своїй роботі керується вимогами законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», відповідно до ст. 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про дошкільну освіту», програми розвитку дитини «Українське дошкілля».

Складений відповідно до листів МОН:

·       від 25.04.2022 № 1\4428-22 «Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в ЗДО з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження у надзвичайних ситуаціях» ;

·        від   02.04.2022 № 1\3845-22 «Методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану»;

·       від 29.03.2022 №1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»;

 

Завдання педагогічного колективу на літній оздоровчий період 2024 року.

 

1. Створення оптимальних умов для зміцнення здоров’я вихованців, збереження їх життя в умовах воєнного стану в Україні та подальшого формування життєвої компетентності шляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних освітніх технологій;

2.Підвищення ефективності роботи з питань цивільного захисту (особистої безпеки) та безпеки життєдіяльності дітей;

3.Дотримання розпорядку дня з урахуванням чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку дітей, забезпечення максимального перебування їх на свіжому повітрі для загартування дитячого організму:

4.Оптимізація рухового режиму та самостійної ігрової діяльності дітей протягом дня як важливої складової фізичного розвитку дошкільників;

5.Організація збалансованого харчування та раціонального питного режиму.

активізація взаємодії з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини в умовах ЗДО на початку нового навчального року.

       6. Підготовка закладу дошкільної освіти до нового навчального року:

            - створення повноцінного предметно- ігрового середовища;

            - здійснення ремонту груп, укриття та закладу.

           

 

 

Заходи

Термін виконання

Відповідаль-ні

Примітки

 

ЧЕРВЕНЬ

 

-

Театральна вистава  до Дня захисту дітей «Цікава мандрівка»

червень

муз.кер.                

вихователі

 

 

-

Конкурс малюнків«Якого кольору літо»

червень

муз.кер. 

вихователі              

 

 

-

Театральна вистава з ОБЖД  (дитина і вулиця) «Світлофорчик  в гостях у дошкільнят»

червень

вихователі                .

муз.кер.                

 

 

-

Ляльковий театр  з ОБЖД (пожежна безпека) «Кицькин дім »

 червень

вихователі  .муз.кер.                

 

 

-

День Конституції

28.06.

вихователь,.муз.кер.                

 

 

ЛИПЕНЬ

 

-

Народне свято«На Івана, на Купала»

Липень

вихователі

муз.кер.

 

 

-

Квест –геокешинг «У пошуках скарбів»

12.07.

вихователі                муз.кер.

 

 

 

ДеньУкраїнської Державності

 

 

 

 

-

     День здоров’я

Липень

вихователі                муз.кер.

 

 

 -

Театральна вистава з ОБЖД (отруйні рослини) «На гостини до Лісовичка»

Липень

вихователі

муз.кер

 

 

СЕРПЕНЬ

 

-

Літературна вікторина « У світі казки»

серпень

вихователі

муз.кер.

 

 

-

Конкурс поробок з природнього та покидькового матеріалу

     серпень

вихователі

                муз.кер

 

 

-

Квест « В країні Вітамінії»

серпень

вихователі

муз.кер.

 

 

-

День Державного прапора

23.08

 

 

 

-

День незалежності  Фізкультурна  розвага  «Веселі козацькі забави»

серпень

вихователі

муз.кер.

 

 

 

 

Розділ 2. Діяльність структур колегіального управління

 

2.1.

Педагогічна рада

  1. Про основні пріоритетні напрями освітньої роботи у новому навчальному році.
  2. Про ефективність проведеної у літній період оздоровчої роботи та роботи з цивільного захисту учасників освітнього процесу.
  3. Про стан готовності закладу до нового навчального року.

30.08.

директор

вих-методист

вихователі

 

                                         Методична робота з кадрами

 2.2.

Консультації з педагогічними працівниками щодо організації оздоровлення й відпочинку дітей влітку:

·       «Про режим дня та розклад занять у літній період» 

·       «Перспективно-календарне планування освітньої роботи влітку»

·       «Особливості організації загартування дітей влітку в умовах воєнного стану»

·       «Шляхи активізації рухової діяльності дітей влітку»

·       «Літні спостереження на прогулянці: зміст та основні правила»

·       «Профілактика кишкових отруєнь»

31.05.

 

 

 

 

 

вих-методист

 

сестра медична старша

 

 

 

 

 

 

2.4

Консультації щодо безпеки життєдіяльності та цивільного захисту:

·       «Евакуація-це важливо»

·       «Безпека життєдіяльності дітей на вулиці»

·       «Набір для виживання в умовах воєнного часу»

·       «Поради психолога при поведінці у НС»

 

04.06.

 

 

директор

вих-методист

сестра медична старша

практ

психолог

 

2.5

Семінар-практикум «Як надати першу допомогу потерпілому та як допомогти собі самому»

03.06.

Вих-методист

сестра медична старша

 

2.6.

Тренінг практичний» (з усіма учасниками освітнього процесу)з БЖД «Якщо побачив небезпечний предмет»

10.06.

 директор, вихователі,

вихователь-методист

сестра медична старша

 

 2.7.

Виставка добірки друкованих матеріалів з рекомендаціями щодо надання дітям першої медичної допомоги.

Щотижня

Вих-методист, сестра медична старша

 

2.8.

Проведення  тематичних занять  до Дня Незалежності України  

23.08.

вихователі усіх вікових груп

 

2.9.

Майстер-клас вихователів з дітьми «Створення виробів з природного матеріалу» (на свіжому повітрі). Організація виставки дитячих робіт з природного матеріалу

09.08.

усі вихователі

 

2.10.

Проведення бесід екологічного та валеологічного змісту.

 

1р\тиждень

вихователі усіх вікових груп

 

2.11.

Проведення літніх спостережень на прогулянці. Ознайомлення дітей з об’єктами природи на території дитячого садка.

упродовж літа

вихователі усіх вікових груп

 

2.12.

Проведення спортивних ігор та вправ  на прогулянках.

упродовж літа

вихователі

 

2.13.

Організація фотовиставки «Спогади про літо»

 

27-28.08.

вихователі усіх   груп

 

2.14.

Самоосвіта педагогів:

·       Складання планів роботи над індивідуальними проблемними темами самоосвіти. Робота над індивідуальною проблемою.

·       Звітування педагогів щодо виконання планів самоосвіти влітку.

·       Обговорення новинок фахових періодичних видань та педагогічної літератури.

 

 

 

до 01.06.

 

до 30.08.2024

 

1р\міс

 

 

 

педагогічні працівники

 

педагогічні працівники

 педагогічні працівники

 

 

педагогічні працівники

 

2.15.

Трудові десанти (на клумбі, на городі, на майданчику).

2р\міс

педагоги і діти

 

2.16.

Проведення  Днів здоров’я «У здоровому тілі – здоровий дух»

 

останній день кожного місяця

музкерівник, вихователі

 

2.17.

Здійснення медико-педагогічного контролю за оздоровленням дітей влітку.

упродовж літа

директор,

вих-методист,

сестра медична старша         

 

Розділ 3. Діяльність методичного кабінету

Створеннянауково-методичного осередку для педагогів і батьків

3.1.

Складання\коригування тижневого розподілу занять на літо. Складання\коригування режиму дня на літній період.

до 01.06.2024

вихователь-методист

 

3.2.

Виготовлення:

·       наочно-дидактичних посібників, індивідуального розвивального матеріалу для занять з ознайомлення з довкіллям, ЦЗ і БЖД, мовленнєвого спілкування, грамоти, математики, логіки;

 

 

 

упродовж літа

 

 

 

вихователь-методист, вихователі

 

 

 

 

3.3.

Розроблення методичних рекомендацій:

·       «Організація та зміст освітньої та оздоровчої роботи з дошкільниками у літній період»;

·       «Перспективно-календарне планування освітньої роботи влітку».

 30.05.2024

 

01.06.2024

 

 

вихователь-методист

 

вихователь-методист

 

3.4.

Оснащення методичного кабінету необхідною літературою, демонстраційним матеріалом, зразками наочно-дидактичних посібників для роботи з дітьми влітку.

упродовж літа

 

 

вихователь-методист

вихователі

 

 

3.5.

Придбання нової навчально-методичної літератури з проблем здорового способу життя дошкільників, цивільного захисту, безпеки життєдіяльності.

1р/міс

директор,

вихователь-методист

 

3.6.

Складання проєкту Плану роботи ЗДО на 2024/2025 навчальний рік.

до 20.08.

директор,

вих-методист

 

Зміцнення навчально-матеріальної бази методичного кабінету

3.7.

 

Створення\доповнення картотеки дидактичних ігор (з різних освітніх напрямів) для роботи з дітьми влітку в умовах воєнного стану

 щотижня

вихователь-методист вихователі

 

3.8.

Виготовлення картотеки ігор для дошкільників на час перебування в укритті.

до 01.06.

вихователі

 

 

3.9.

Ведення каталогу періодичної преси та методичної літератури.

1р\тиждень

вихователь-методист,

усі педагогічні працівники

 

 

3.10.

Складання інформації про виконану роботу у літній період

до 28.08.

 

 

педагоги ЗДО

 

 

Розділ 4. Адміністративно-господарська діяльність

Забезпечення навчально-методичних та матеріально-технічних умов

4.1.

Ревізія спортивного інвентарю, придбання нового (за потребою)

 

до 01.06.2024

завідувач господарством

 

4.2

Придбання\виготовлення демонстраційного дидактичного матеріалу для організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

упродовж літа

педагогічні працівники

 

4.3

Перевірка технічного стану спортивного обладнання на ігрових майданчиках.

 27.05.

директор

 

4.4

Підготовка території до літнього періоду.

 До 01.06.

Завідувач господарством

 

4.5

Проведення косметичного ремонту усіх групових приміщень та кабінетів.

липень

 завідувач господарством,

колектив закладу

 

4.6

Профілактика і ремонт водопровідної та опалювальної системи закладу до нового навчального року.

липень

 робітник з обслуговування приміщень

 

 

4.8

Контроль за якістю прибирання приміщень та території ЗДО.

 

упродовж літа

директор,

 завідувач господарством

 

4.9

Складання заходів щодо підготовки ЗДО до роботи в осінньо-зимовий період та контроль за ходом виконання.

липень

директор,

завідувач господарством

 

4.10

Ремонт та фарбування обладнання на території закладу.

липень

завідувач господарством працівники закладу

 

4.11.

Завезення піску на дитячі майданчики.

Ремонтування пісочниць на ігрових майданчиках(за потребою)

до 01.06.

директор,

завідувач господарством

 

4.12.

Заміна сантехнічного обладнання в групах (за потребою). 

упродовж літа

робітник

 

4.13.

Систематичне обстеження території ЗДО з метою ліквідації отруйних рослин і грибів, забезпечення своєчасного покосу трави і бур’янів, прибирання сміття, догляду за городом та квітником тощо.

упродовж літа

 завідувач господарством

двірник

 

4.14.

Контроль за виконанням вимог охорони праці під час ремонту.

 

липень

директор

 

4.15.

Впорядкування клумб та городів.

упродовж літа

працівники ЗДО

 

4.16

Складання паспортів та актів готовності закладу до опалювального періоду та нового навчального року.

22.08.

Адміністр. ЗДО

комісія

 

Інструктажі з охорони праці, цивільного захисту та безпеки життєдіяльності

4.17.

Проведення цільового інструктажу для працівників ЗДО на випадок надзвичайної ситуації в умовах воєнного стану в Україні (щодо ознайомлення з правилами поводження у надзвичайних ситуаціях тощо).

до 01.06.

 

директор,

вихователь-методист

 

4.18.

Проведення в колективі інструктажів з цивільного захисту:

·       щодо охорони праці та безпеки життєдіяльності дітей;

·       щодо дотримання правил пожежної безпеки.

До 01.06.

 

Служба ОП та ЦЗ

 

4.19

Ведення журналів  реєстрації інструктажів з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності на робочому місці:

·       педагогічних працівників

·       обслуговуючого персоналу

червень

Служба ОП та ЦЗ

 

4.20.

Забезпечення наявності інструкцій з цивільного захисту, охорони праці на робочих місцях працівників.

постійно

Служба ОП та ЦЗ

 

 

Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу

4.21.

З педагогами

Проведення консультацій, бесід:

·       «Послідовність надання першої долікарської допомоги»

·       «Рекомендації щодо літніх фізкультурно-оздоровчих заходів»

 

 

 

до 01.06.

 

до 03.06.

 

 

 

сестра медична старша

 

 

 

4.22.

З дітьми      

Продовжувати санітарно-просвітницьку роботу з дітьми щодо:

·       правил поведінки під час надзвичайної ситуації ( обстріл чи вибух тощо);

·       зміцнення знань дитини про її організм (будову, функції);

·       особистої гігієни;

·       профілактики різних захворювань.

 

упродовж літа

сестра медична старша вихователі 

 

4.23.

З батьками

Проведення консультацій 

·       «Правила надання першої допомоги»

·       «Попередження дитячих отруєнь»;

·       «Попередження інфекційних захворювань»;

·       «Попередження сонячних опіків та теплових ударів».

 

 щомісячно

сестра медична старша

вихователь-методист

 

 

Розділ 5. Організаційно-педагогічна робота

Взаємодія з батьками

5.1.

Випуск санбюлетенів, оформлення батьківських куточків.

до 03.06.24

вихователі

 

 

5.2.

Виготовлення ширм та папок-пересувок для батьків:

- «Дітям про вибухонебезпечні предмети»;

- «Фізкультурно-оздоровча робота з дітьми влітку»;

- «Батькам про права дитини» та ін.

 червень

 

 

 

 

 

вихователь-методист

інструктор з фіз-ри

вихователі

 

 

 

 

 

5.3.

Анкетування батьків під час адаптації дітей у групах раннього та молодшого дошкільного віку.

за потребою

вихователі мол. груп

вихователі груп р.в.

 

 

5.4.

Консультації, порадники на тему:

·       «Організація дитячого дозвілля вдома»;

·       «Безпека дітей влітку»

·       «Як зміцнити здоров’я дитини влітку?»;

·       «Розпорядок дня дитини у літній період»; 

·       «Харчування дітей вдома після перебування їх у ЗДО»;  

·       «Розлука з татом: як допомогти дитині?»

 щомісячно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

пр. психолог

вихователі

вихователь-методист

сестра медична старша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.5.

Бесіди для батьків:

·       «Зберігаємо спокій та рівновагу»

·       «Як виховати дітей без покарання?»

·       «Обережно: сонячний, тепловий удар»;

·       «Загартування дітей влітку»; 

·       «Сон дитини і війна»;

·       «Обережно: гриби не для дітей»;

червень

 

практичний психолог

вихователі

старша

 практичний психолог

сестра медична старша

вихователь-методист

 

5.6.

Організувати психологічну просвіту батьків.

червень

практичний психолог

 

Розділ 6.  Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

(контрольна функція управління)

Вивчення стану організації освітнього процесуу літній період

6.1.

Комплексне вивчення «Організація сприятливого розвивального середовища у вікових групах перед початком нового навчального року»

25.08.

старша група

 

6.2.

Тематичне вивчення «Цивільний захист та безпека життєдіяльності учасників освітнього процесу».

25-27.06.

середня група

 

6.3.

Вибірковий контроль:

  1. Дотримання правильного розпорядку дня, питного та повітряного режиму.
  2. Зміст освітньої роботи у години ранкового прийому.
  3. Доцільність використання природних умов під час організації самостійної діяльності на прогулянках.

 

 

1р\тиждень

1р\тиждень

 

1р\тиждень

усі вікові групи

 

 

Вивчення процесів функціонування у ЗДО медичного обслуговування

 

6.4.

Проведення аналізу харчування дітей у літній період.

щотижня

сестра медична старша

 

6.5.

Проведення аналізу захворюваності дітей.   

щомісячно

сестра медична старша

 

6.6.

Контроль за дотриманнямпитного режиму, наявності у дітей літньої форми  одягу.

упродовж літа

сестра медична старша

 

6.7.

Аналіз санітарного стану групових приміщень, майданчиків, укриття для дітей.

щоденно

сестра медична старша

 

6.8

Контроль забезпечення максимального перебування дітей на свіжому повітрі (ранковий прийом, ранкова гімнастика, заняття, розваги).

щоденно

директор

сестра медична старша

вихователь-методист

 

6.9.

Медико-профілактичні та оздоровчі заходи:

1). Проведення антропометричних вимірів дітей і маркування меблів; маркування столів, ліжок тощо.

 

 

до 01.06.24

 

 

 

вихователі,

пом. вихователів

 

 

2). Приймання участі у  загартуванні  дітей різних вікових груп:

·       повітряні ванни (у полегшеному одязі)

·       ходіння босоніж у приміщенні, на вулиці (по траві, піску, землі) в кінці прогулянки;

·       дихальні вправи на свіжому повітрі (релаксація);

·       гімнастика пробудження з елементами самомасажу;

·       вмивання та миття рук до ліктів та ніг прохолодною водою.

 упродовж літа

директор,

вихователь-методист, сестра медична старша,

вихователі,

 

6.10.

Проведення контролю:

·       за станом захворюваності дітей;

·       за якістю та вітамінізацією харчування дітей;

·       за організацією та проведенням різних оздоровчих процедур;

·       за дотриманням графіків провітрювання приміщень, дезінфекції тощо.

щоденно

директор,

сестра медична старша

 

6.11.

Забезпечення інформаційної доступності до матеріалів щодо літнього оздоровлення дошкільників шляхом їх розміщення на веб-сторінці ЗДО.

1р\тиждень

вихователь-методист

 

7.12

Складання інформації про результати літнього оздоровлення дошкільників.

 

30.08.

сестра медична старша