Співпраця зі школою в 2025-2026 н.р
| 
   Форма проведення заходу  | 
  
   Тема заходу  | 
  
   Термін проведення  | 
  
   Відповідальний  | 
  
   Примітки  | 
 
| 
   Організаційна робота  | 
  
   • Створення банку інформації про майбутніх першокласників; Формування списків дітей, які вступатимуть до першого класу НУШ • Укладання угоди про співпрацю із НУШ • Забезпечити необхідне освітнє середовище для організації різних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку з урахуванням їхніх вікових потреб та індивідуальних інтересів. 
 • Організація взаємовідвідування занять у старшій групі учителями початкових класів. 
 
 • Співбесіда із заступником директора, вчителями перших класів за підсумками успішності учнів (випускників ЗДО) перших класів за семестр. 
 
 • Проведення вчасного медичного огляду дітей, аналіз даних про стан здоров’я та рівень фізичного розвитку дошкільнят старшої групи та учнів перших класів  | 
  
   липень-серпень 
 вересень 
 
 вересень 
 
 
 2025/2026 н.р. 
 
 
 
 
 
 
 2025/2026 н.р. 
 
 
 
 
 
 
 лютий 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 2025/2026н.р. квітень-травень  | 
  
   директори ОЗ 
 
 директори ОЗ 
 
 директори ОЗ 
 
 вихователь-методист, вихователі старшої групи 
 
 
 
 директор ЗДО, заступник директора ліцею 
 
 
 вихователь-методист 
 
 
 
 директори ОЗ 
 сестри медичні старші ОЗ  | 
  
   
  | 
 
| 
   Інформаційно-методичне забезпечення 
 
 
 
 спільний педагогічний міст 
 
 
 семінар 
 
 
 спільна дискусія 
 
 
 Аналіз 
 
 
 спільна нарада 
  | 
  
   • Вивчення нормативних документів з питань організації освітнього процесу у початковій школі в контексті реформи «Нова українська школа». 
 • Знайомство вчителів початкової ланки з напрямами БКДО та програмою «Українське дошкілля» 
 
 • «Читання і письмо в дошкільному дитинстві: навчати чи ні» 
 • «Чого навчають у школі в запитаннях та відповідях» 
 
 • «Чи готова дитина до школи?» (за результатами моніторингу) 
 • «Психоемоційне здоров’я старших дошкільників у період підготовки до школи».  | 
  
   вересень 
 
 
 
 
 
 листопад 
 
 
 
 
 січень 
 
 
 лютий 
 
 
 березень 
 
 квітень 
 
 
 травень  | 
  
   вихователь-методист, заступник директора Ліцею 
 
 вихователь-методист, заступник директора ліцею 
 вихователь-методист 
 
 вих-методист, зам. директора ліцею 
 
 вихователь-методист 
 
 директори ОЗ, пр. психолог ЗДО  | 
  
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Д/в № 9 2021 
 
 
 В/м. № 4 2024 
 
  | 
 
| 
   Психодіагностична та корекційно-розвивальна робота  | 
  
   • діагностика адаптаційних процесів учнів перших класів. 
 • провести психодіагностичну роботу з дітьми 5-6-річного віку, спрямовану на виявлення рівня та особливостей розвитку кожної дитини, її готовності до навчання. 
  | 
  
   жовтень 
 
 
 вересень квітень 
  | 
  
   практичний психолог 
 
 
 практичний психолог 
 
 
 
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Робота з батьками інформаційна абетка 
 
 
 батьківські збори 
 
 
 
 спільні батьк. збори з учителями поч. класів 
 консультація для батьків 
 презентація початкової школи анкетування 
 
 
 
 індивід. консультації 
  | 
  
   
 • «Шляхи ефективної підготовки дитини до шкільного навчання в закладі й родині» 
 Теми: • «Психолого-педагогічні аспекти підготовки дітей до НУШ» • «Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги»» 
 • «Типові помилки батьків під час підготовки дитини до школи» 
 • «Майбутній першокласник не хоче йти до школи: які причини та що робити» 
 • День відкритих дверей 
 
 • «Очікування та страхи батьків перед школою» 
 
 
 • для батьків, які мають проблеми щодо виховання дітей старшого дошкільного віку 
 
  | 
  
   
 жовтень 
 
 
 
 
 вересень 
 
 квітень 
 
 січень 
 
 
 
 листопад 
 
 березень 
 
 березень 
 
 
 
 квітень-травень 
 
 
 
  | 
  
   
 директор, вихователь-методист 
 
 
 директор, вихователь-методист 
 
 
 директори ОЗ 
 
 
 вихователь-методист 
 
 директор ЗДО 
 
 пр. психолог 
 
 
 
 директор, пр. психолог 
 
  | 
  
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
 
| 
   Організаційна
  робота  | 
  
   • Уточнення списків дітей, які
  вступатимуть до першого класу НУШ • Укладання угоди про співпрацю із НУШ • Забезпечити необхідне освітнє  середовище для організації різних видів
  діяльності дітей старшого дошкільного віку з урахуванням їхніх вікових потреб
  та індивідуальних інтересів. • Організація взаємовідвідування:  уроків у першому класі вихователями старшої
  групи ЗДО та занять у старшій групі учителями початкових класів. • Екскурсія з дітьми випускних
  груп  ЗДО територією школи.(за відсутності
  воєнного стану в країні) • Співбесіда із заступником директора,
  вчителями  перших класів за підсумками
  успішності учнів (випускників ЗДО) перших класів за семестр. • Організувати участь дітей старшого
  дошкільного віку у спільних з учнями перших класів заходах: - свята Першого та Останнього
  дзвоника; - свято Прощання з букварем (за
  відсутності воєнного стану в країні) • Проведення вчасного медичного огляду
  дітей, аналіз даних про стан здоров’я та рівень фізичного розвитку дошкільнят
  старших груп та учнів перших класів  | 
  
   липень-серпень вересень вересень 2024/2025 н.р. лютий      
         
  січень 2024/2025н.р. квітень-травень  | 
  
   директори ОЗ директори ОЗ вихователь-методист, вихователі
  старших груп директор ЗДО,
  заступник директора  вихователь-методист вихователь-методист,
  заступник директора  директори ОЗ  сестра медична
  старша  | 
  
   | 
 
| 
   Інформаційно-методичне  забезпечення спільний
  «круглий стіл» семінар спільний
  флеш-тренінг SVOT -аналіз обговорення  | 
  
   • Вивчення нормативних документів з
  питань організації освітнього процесу у початковій школі в контексті реформи
  «Нова українська школа».   • Знайомство вчителів початкової ланки
  з напрямами    БКДО та  програмою «Українське дошкілля» • 
  «Як навчати грамоті дошкільників» • «Психологічне благополуччя та
  резілієнс сучасного педагога»  • «Портрет випускника ЗДО» • «Випускник ЗДО: подія і проблема».  | 
  
     
  вересень листопад січень лютий    
   квітень травень  | 
  
   вихователь-методист, заступник
  директора  вихователь-методист, заступник
  директора  вихователь-методист практичний
  психолог вихователь-методист, директор ЗДО директор
  вихователі  | 
  
   | 
 
| 
   Психодіагностична
  та корекційно-розвивальна робота  | 
  
   • провести психодіагностичну роботу з
  дітьми 5-6-річного віку, спрямовану на виявлення рівня та особливостей
  розвитку кожної дитини, її готовності до навчання. • організувати індивідуальні
  логопедичні заняття з дітьми та консультування педагогів та батьків.  | 
  
   жовтень      
  квітень   вересень  | 
  
   практичний психолог директор
  ЗДО  | 
  
   | 
 
| 
   Робота з батьками інформаційна   абетка батьківські збори спільні батьк. збори з учителями поч.
  класів консультація для батьків презентація початкової школи вітальня для батьків випускників індивід. консультації Анкетування (Google-форми)  | 
  
   • 
  «Шляхи ефективної підготовки дитини до шкільного навчання в закладі й
  родині»   Теми:       • «Дитина йде до школи: готуємо
  батьків»  • «Чи готова Ваша дитина до навчання в
  школі?» • «Ви запитуєте, ми - відповідаємо» • «Шкільна зрілість дитини: що взяти
  до уваги» • День відкритих дверей  • «Як подолати батьківські страхи
  перед школою» • для батьків, які мають проблеми щодо
  виховання дітей старшого дошкільного віку • «Чи готова моя дитина до школи?»  | 
  
   жовтень вересень квітень     
  січень      
  листопад  
      
  березень        
          
   березень квітень-травень травень  | 
  
   директор,
  вихователь-методист директор,
  вихователь-методист директори ОЗ вихователь-методист директор ЗДО практичний
  психолог директори ОЗ директор,
  логопед, пр. психолог вихователь-методист,
  логопед, пр. психолог практичний
  психолог  | 
  
   |