ДОСТУПНІСТЬ ООП

 

ДОСТУП ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО Царичанського ЗАКЛАДУ дошкільної освіти "бЕРІЗКА" ЦАРИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ :

    У закладі дошкільної освіти створені умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.

    Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.

    У закладі дошкільної освіти за потреби утворюються інклюзивні та/або спеціальні групи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група утворюється в обов’язковому порядку.

Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Встановлений пандус, вказівники про альтернативний вхід дитини з інвалідністю.

 

Директор                                                                                                                                       Крістіна МАНЗА

                    КОМАНДА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНОГО

 СУПРОВОДУ  ДІТЕЙ З ООП

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітки

 

Стратегічні орієнтири команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП

1. Ознайомлення з наказом «Про організацію інклюзивного навчання в ЗДО».

2. Ознайомлення з новим Положенням про команду супроводу дитини з особливими освітніми потребами у ЗДО «Берізка» . (наказ МОН від 09.12.2024 №1713)

 Визначення завдань та функціональних обов’язків членів команди.

3. Про організацію психолого-педагогічного вивчення дитини з ООП:

3.1.Ознайомлення з висновком ІРЦ.

3.2. Ознайомлення з планом психолого-педагогічного вивчення дитини з метою укладання ІПР.

4. Про визначення напрямків психолого-педагогічних та корекційно-розвивальних послуг, які можуть бути надані у межах ЗДО

 

 

 

до 01.09.2025

 

 

Директор

«ПП» 11/2021

 

Визначення потреб та цілей розвитку дитини з ООП

1. Про затвердження ІПР дитини з ООП на основі результатів попереднього вивчення особливостей її розвитку.

до 15.09.2025

Команда ППС

 

 

Реалізація корекційно-розвивальних послуг у форматі командної взаємодії

1. Аналітичні звіти учасників команди супроводу про проведену роботу за перше півріччя навчального року щодо ефективності виконання ІПР дитини з ООП.

2. Про внесення коректив в ІПР з переглядом  індивідуальних цілей згідно потреб та можливостей дитини з ООП та категорії труднощів і рівня підтримки.

3. Про надання методичної підтримки  педагогічним працівникам і батькам дитини з ООП з організації інклюзивного навчання.

до 20.12.2025

Команда ППС

 

 

Внутрішній моніторинг

динаміки успіху дитини з ООП

1. Про результативність корекційно-розвиткових занять та рівень досягнень за освітніми напрямами освітньої програми й виконання індивідуальної програми розвитку за 2024/2025 навчальний рік дитини з ООП та необхідність уточнення/зміни рівня її підтримки.

2. Аналіз успіху дитини з ООП за результатами моніторингу: аналітичні звіти учасників команд супроводу про проведену роботу за друге півріччя навчального року щодо ефективності виконання ІПР дитини з ООП. Аналітична довідка

3. Про співпрацю з батьками дитини, взаємообмін інформацією щодо ефективності навчання.

4. Про потребу у повторній комплексній оцінці розвитку дитини з ООП та визначення  потреби у продовженні тривалості здобуття освіти ще на один навчальний рік.

до 15.05.2026

Команда ППС

 

 


Команда супроводу дитини   з ООП

середнього дошкільного віку

 

Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

1.

Манза Крістіна Олександрівна

Директор

2.

Шаповал Олена Леонідівна 

Вихователь молодшого дошкільного віку

3.

Коротка Віра Вікторівна 

Вихователь молодшого дошкільного віку

4.

Біла Ольга Вікторівна

Асистент вихователя

5.

Фролова Зоя Борисівна

Практичний психолог

6.








 

 

 

 

 

Команда супроводу дитини   з ООП

молодшого дошкільного віку

 

Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

1.

Манза Крістіна Олександрівна

Директор

2.

Шаповал Олена Леонідівна 

Вихователь молодшого дошкільного віку

3.

Коротка Віра Вікторівна 

Вихователь молодшого дошкільного віку

4.

Біла Ольга Вікторівна

Асистент вихователя

5.

Фролова Зоя Борисівна

Практичний психолог

6.




Команда супроводу дитини з ООП старшого дошкільного віку 

Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

1.

Манза Крістіна Олександрівна

Директор

2.

Переяславець Дар'я Вікторівна

Вихователь старшого дошкільного віку

3.

Задунай Ірина Олександрівна

Вихователь старшого дошкільного віку

4.


5.






 ПЛАН РОБОТИ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 

Постійні учасники:

 директор:  Манза К.О.;

 вихователі молодшого дошк. віку : Шаповал О.Л., Коротка В.В.

 вихователі старшого дошк віку Переяславець Д.В., Задунай І.О. ;

 асистент  вихователя: Біла О.В.,

 батьки

Залучені фахівці: 

 фахівці ІРЦ;

 практичний психолог- Фролова З.Б.

 інструктор з фізкультури - Постольник 

музкерівник- Голуб Т.Ю.

МЕТА: організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення кожного вихованця психолого-педагогічним супроводом, що сприятиме їх фізичній, психологічній та морально-правовій безпеці. 

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

1.1.Опрацювання нормативно-законодавчих актів  щодо функціонування інклюзивних груп, організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом року 
 
 
 
 


 

 

До 20.09.2024

Члени команди 
 
 
 
 

 



2.

2.1. Складання  індивідуальних програм розвитку дітей (ІПР), індивідуальних світніх планів  для дітей  інклюзивних груп відповідно до висновків ІРЦ

2.2.Ознайомлення з розкладом проведення  додаткових  психолого-педагогічних  та корекційно-розвиткових послуг  для дітей з ООП

До 15.09.2024 
 
 

 

До 20.09.24

Члени команди, батьки  
 

 

Члени команди

 

3

3.1.Перегляд та коригування ІПР  
 
 
 
 

 

3.2.Використання  спеціальних засобів корекції  психофізичного розвитку для  дітей з ООП, які здобувають  освіту в інклюзивних групах.

Грудень

2024,

січень 2024, травень 2024

 

 

Протягом року

Члени команди

 

 

 

 

 

 

Члени команди

 

4

4.1.  Консультативна робота з батьками дитини о ООП (за окремим планом)

4.2.  Моніторинг  виконання ІПР з метою визначення  прогресу розвитку дитини з ООП

 

4.3.  Підведення підсумків результативності роботи команди у  2024-2025н.р.

Протягом року

 

вересень, січень, травень

 

травень

2025

Члени команди