ДОСТУП
ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО Царичанського ЗАКЛАДУ дошкільної
освіти "бЕРІЗКА" ЦАРИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ :
У закладі дошкільної освіти створені умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
    Особам
з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у
тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового,
матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що
враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі
розвитку.
    У
закладі дошкільної освіти за потреби утворюються інклюзивні та/або спеціальні
групи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення
особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група утворюється в
обов’язковому порядку.
Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Встановлений пандус, вказівники про
альтернативний вхід дитини з інвалідністю.
Директор Крістіна МАНЗА
КОМАНДА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНОГО
СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ООП
| 
   Форма проведення заходу  | 
  
   Тема заходу  | 
  
   Термін проведення  | 
  
   Відповідальний  | 
  
   Примітки  | 
 
| 
   
  | 
  
   Стратегічні орієнтири команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП 1. Ознайомлення з наказом «Про організацію інклюзивного навчання в ЗДО». 2. Ознайомлення з новим Положенням про команду супроводу дитини з особливими освітніми потребами у ЗДО «Берізка» . (наказ МОН від 09.12.2024 №1713) Визначення завдань та функціональних обов’язків членів команди. 3. Про організацію психолого-педагогічного вивчення дитини з ООП: 3.1.Ознайомлення з висновком ІРЦ. 3.2. Ознайомлення з планом психолого-педагогічного вивчення дитини з метою укладання ІПР. 4. Про визначення напрямків психолого-педагогічних та корекційно-розвивальних послуг, які можуть бути надані у межах ЗДО 
 
  | 
  
   
 до 01.09.2025  | 
  
   
 
 Директор  | 
  
   «ПП» 11/2021  | 
 
| 
   
  | 
  
   Визначення потреб та цілей розвитку дитини з ООП 1. Про затвердження ІПР дитини з ООП на основі результатів попереднього вивчення особливостей її розвитку.  | 
  
   до 15.09.2025  | 
  
   Команда ППС  | 
  
   
  | 
 
| 
   
  | 
  
   Реалізація корекційно-розвивальних послуг у форматі командної взаємодії 1. Аналітичні звіти учасників команди супроводу про проведену роботу за перше півріччя навчального року щодо ефективності виконання ІПР дитини з ООП. 2. Про внесення коректив в ІПР з переглядом індивідуальних цілей згідно потреб та можливостей дитини з ООП та категорії труднощів і рівня підтримки. 3. Про надання методичної підтримки педагогічним працівникам і батькам дитини з ООП з організації інклюзивного навчання.  | 
  
   до 20.12.2025  | 
  
   Команда ППС  | 
  
   
  | 
 
| 
   
  | 
  
   Внутрішній моніторинг динаміки успіху дитини з ООП 1. Про результативність корекційно-розвиткових занять та рівень досягнень за освітніми напрямами освітньої програми й виконання індивідуальної програми розвитку за 2024/2025 навчальний рік дитини з ООП та необхідність уточнення/зміни рівня її підтримки. 2. Аналіз успіху дитини з ООП за результатами моніторингу: аналітичні звіти учасників команд супроводу про проведену роботу за друге півріччя навчального року щодо ефективності виконання ІПР дитини з ООП. Аналітична довідка 3. Про співпрацю з батьками дитини, взаємообмін інформацією щодо ефективності навчання. 4. Про потребу у повторній комплексній оцінці розвитку дитини з ООП та визначення потреби у продовженні тривалості здобуття освіти ще на один навчальний рік.  | 
  
   до 15.05.2026  | 
  
   Команда ППС  | 
  
   
  | 
 
Команда супроводу дитини   з ООП
середнього дошкільного віку
| 
   №  | 
  
   Прізвище, ім’я, по-батькові  | 
  
   Посада   | 
 
| 
   1.  | 
  
   Манза Крістіна Олександрівна  | 
  
   Директор  | 
 
| 
   2.  | 
  
   Шаповал Олена Леонідівна  | 
  
   Вихователь молодшого дошкільного віку  | 
 
| 
   3.  | 
  
   Коротка Віра Вікторівна  | 
  
   Вихователь молодшого дошкільного віку  | 
 
| 
   4.  | 
  
   Біла Ольга Вікторівна  | 
  
   Асистент вихователя  | 
 
| 
   5.  | Фролова Зоя Борисівна | Практичний психолог  | 
 
| 
   6.  | ||
Команда супроводу дитини   з ООП
молодшого дошкільного віку
| 
   №  | 
  
   Прізвище, ім’я, по-батькові  | 
  
   Посада   | 
 
| 
   1.  | 
  
   Манза Крістіна Олександрівна  | 
  
   Директор  | 
 
| 
   2.  | 
  
   Шаповал Олена Леонідівна  | 
  
   Вихователь молодшого дошкільного віку  | 
 
| 
   3.  | 
  
   Коротка Віра Вікторівна  | 
  
   Вихователь молодшого дошкільного віку  | 
 
| 
   4.  | 
  
   Біла Ольга Вікторівна  | 
  
   Асистент вихователя  | 
 
| 
   5.  | Фролова Зоя Борисівна | Практичний психолог  | 
 
| 
   6.  | ||
№  | Прізвище, ім’я, по-батькові  | Посада  | 
1.  | Манза Крістіна Олександрівна  | Директор  | 
2.  | Переяславець Дар'я Вікторівна | Вихователь старшого дошкільного віку | 
3.  | Задунай Ірина Олександрівна  | Вихователь старшого дошкільного віку  | 
4.  | ||
| 5. | ||
 ПЛАН РОБОТИ КОМАНДИ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 
Постійні учасники:
 директор:  Манза К.О.;
вихователі молодшого дошк. віку : Шаповал О.Л., Коротка В.В.
 вихователі старшого дошк віку Переяславець Д.В., Задунай І.О. ;
асистент вихователя: Біла О.В.,
батьки
Залучені фахівці: 
 фахівці ІРЦ;
 практичний психолог- Фролова З.Б.
інструктор з фізкультури - Постольник
музкерівник- Голуб Т.Ю.
МЕТА: організація
інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення
кожного вихованця психолого-педагогічним супроводом, що сприятиме їх фізичній,
психологічній та морально-правовій безпеці. 
| 
   № з/п  | 
  
   Зміст роботи  | 
  
   Термін виконання  | 
  
   Відповідальні  | 
  
   Відмітка про виконання  | 
 
| 
   1.  | 
  
   1.1.Опрацювання нормативно-законодавчих актів щодо функціонування інклюзивних груп, організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.  | 
  
   Протягом
  року  
      До 20.09.2024  | 
  
   Члени
  команди     | |
| 
   2.  | 
  
   2.1.
  Складання  індивідуальних програм розвитку дітей (ІПР), індивідуальних
  світніх планів  для дітей  інклюзивних груп відповідно до висновків
  ІРЦ 2.2.Ознайомлення
  з розкладом проведення  додаткових 
  психолого-педагогічних  та корекційно-розвиткових послуг 
  для дітей з ООП  | 
  
   До
  15.09.2024    До 20.09.24  | 
  
   Члени
  команди, батьки     Члени
  команди  | 
  
      | 
 
| 
   3  | 
  
   3.1.Перегляд та коригування ІПР     3.2.Використання  спеціальних засобів корекції 
  психофізичного розвитку для  дітей з ООП, які здобувають  освіту в інклюзивних групах.  | 
  
   Грудень 2024, січень
  2024, травень 2024     Протягом
  року  | 
  
   Члени
  команди             Члени
  команди  | 
  
      | 
 
| 
   4  | 
  
   4.1. 
  Консультативна робота з батьками дитини о ООП (за окремим планом) 4.2. 
  Моніторинг  виконання ІПР з метою визначення  прогресу розвитку
  дитини з ООП   4.3. 
  Підведення підсумків результативності роботи команди у  2024-2025н.р.  | 
  
   Протягом
  року   вересень, січень, травень   травень 2025  | 
  
   Члени
  команди  | 
  
      |